O poveste diferita

Moderator: admin

O poveste diferita

Postby Alexandra on Wed Dec 23, 2009 6:46 pm

Buna ziua !
Ma numesc Alexandra, am 19 ani si sunt studenta.M-am decis sa va scriu pt ca mi-as dori sa ma ajutati cu niste sfaturi si mai ales sa am parte de un punct de vedere obiectiv.Eu recunosc ca am o viata destul de complicata pe care putini reusesc sa o inteleaga asa cum este.O sa incep foarte simplu : parintii mei sunt despartitii de cand aveam eu 1 an , iar acest lucru m-a afectat tot timpul. I-am simtit foarte mult lipsa tatalui meu cand eram mica si desi nu imi place sa recunosc si acum am nevoie de el, acum poate mai mult ca nicodata pt k trec printr-o periada destul de dificila.O prima problemna ar fi la tatal meu , care este un om dur , chiar prea dur as putea spune ,un om care nu stie sa isi arate si sa-si manifeste dragostea, dragostea aia de care am avut si am eu atata nevoie.Spuneam undeva mai sus ca nu imi place sa recunosc deoarece consider ca omul asta ( pentru ca nu se poate numi tata ) nu merita sa am niciun sentiment fata de el .El a omorat toate sentimentele care le puteam avea pt el. Sa va explic : anul asta a fost unul foarte greu pt mine , poate cel mai greu. Mi-am pierdut bunica , fiinta pe care o iubesc cel mai mult pe pamantul asta si care ma crescut ,ma educat si a avut grija de mine .Eu locuiam cu bunica si cu mama mea, bunica este de fapt bunica mamei mele si strabunica mea. Dupa ce s-a intamplat nenorocirea asta , tatal mamei mele a vandut apartamentul unde stau si urmeaza sa ne construim ( eu si mama ) o casa ajutate bineinteles de tatal mamei.Problmea care era ? cat timp se construieste noua mea casa eu nu am unde sa locuiesc si i-am propus tatalui meu sa stau la el o perioada de timp cat o sa dureze constructia casei.La aceasta propunere stiti care a fost raspunsul tatalui meu? Sa ma duc sa stau la camin sau sa imi inchiriez o camera undeva, deoarce el nu vrea k eu sa ma cert cu sotia lui. nu vrea sa imi asume responsabilitati