Anularea unui gest

Moderator: admin

Anularea unui gest

Postby Csanonim on Tue Jan 04, 2011 12:52 pm

Buna ziua.

Sunt un student in Bucuresti. Locuiesc in provincie, dar pe perioada studiilor stau la camin.

La sfarsitul vacantei de vara, la sfarsitul lunii septembrie (2010), am venit in Bucuresti ca sa preiau locul din camin care mi s-a repartizat. Am venit cu trenul. Locul meu din tren s-a intamplat sa fie langa cel ocupat de o studenta (la o alta universitate decat cea la care studiez eu). Este cu 2 ani mai mare decat mine. La inceput, nu prea i-am acordat importanta. Interesul meu pentru o conversatie a crescut, si astfel la un moment-dat am intrat intr-o discutie.

Cateva zile mai tarziu, mi-am dat seama ca m-am indragostit de ea. Am crezut, initial, ca “o sa-mi treaca”. Dupa cateva saptamani, mi-am dat seama ca s-ar putea sa nu o mai vad niciodata. In urma discutiei din tren, i-am aflat numele, dar si caminul unde sta. Pe baza numelui, am aflat cateva ID-uri de Facebook care ar fi putut fi ale ei (erau 2 sau 3 ID-uri de Facebook care aveau acelasi nume de utilizator ca si numele ei). Am trimis fiecarui ID cate un mesaj, prin care reaminteam contextul intalnirii din tren. Speram ca, astfel, acest mesaj sa ajunga la ea (si ca voi primi de la ea un raspuns).

Nu am primit niciun raspuns. Mi-am dat seama ca, in abordarea mea, am presupus ca ea are un cont de Facebook, si ca aceasta presupunere este nejustificata. Astfel, am ajuns la concluzia ca ea nu are cont de Facebook, si ca toate acele mesaje au ajuns cine-stie unde. Din nou, m-a trasnit gandul ca n-o sa mai revad niciodata.
De aceea, am facut un act nebunesc, cam pe 10 noembrie 2010. Pur si simplu am fost la ea la camin ca s-o revad. Am reusit sa gasesc camera unde sta. In timpul vizitei mele, ea nu a fost in camera. Am vorbit, in schimb, cu colegele ei de camera. Ele i-au transmis faptul ca am cautat-o la camin.